Tájékoztató

Kedves Pácienseink!

Rendelőnk előjegyzéses rendszerben működik! Pácienseink ½ órás időközökben vannak előjegyezve. Erre az időtartamra a biztonságos betegellátás érdekében feltétlenül szükség van!

Az időpont nélkül érkező páciensek jelentős várakozási idő növekedést okoznak!

Rendeléseinken időpont nélkül érkező pácienseket csak korlátozott számban tudunk ellátni és kizárólag  elsősegélyt tudunk nyújtani számukra!

Az elsősegély körébe az alábbi beavatkozások tartoznak:

• A fogak friss baleseti sérüléseinek elsődleges ellátása (visszahelyezés, sínezés, gyógyszeres kötés, fogeltávolítás).
  • A fogból kiinduló gyulladások ellátása (gyökércsatornának, fog üregének megnyitása, fogeltávolítás).
  • A fogmeder gyulladás, bölcsességfog körüli gyulladt lágyrész-szövetek konzervatív kezelése.
  • A szájüregen belüli tályog megnyitása.
  • A nyelést vagy/és légzést akadályozó idegentest eltávolítása.
  • A szájnyálkahártya és az ajak akut gyulladásos megbetegedéseinek ellátása.
  • Állkapocs-ficam visszahelyezése,
  • A frissen tört állcsont nyugalomba helyezése.
  • A háromosztatú ideg által kiváltott roham helyi érzéstelenítéssel történő csillapítása.
  • Bármilyen eredetű szájüregi vagy szájüreg környéki vérzés csillapítása (tampon, fedőkötés, véralvadást fokozó gyógyszerek helyi alkalmazása, varrat).
  • Törött fog lecsiszolása.
  • Az előzőekben felsorolt beavatkozásokhoz szükséges érzéstelenítés, fogászati röntgen, receptírás, társszakmához beutaló írása.

Kérjük minden egyéb esetben egyeztessenek előre időpontot!

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!