Garanciafeltételek

Tudjuk, hogy az ember életében a fogászati beavatkozások és a fogpótlások hosszú távú befektetések. Célunk, hogy Önök minden szempontból biztonságban érezzék magukat rendelőnkben!

Mire vállalunk garanciát?

Minőségi alapanyag garancia

Rendelőnkben kizárólag megbízható forrásból származó, kiváló minőségű alapanyagok kerülnek felhasználásra, melyek mindenben megfelelnek a legszigorúbb Európai minőségi követelményeknek és rendelkeznek ORKI minősítéssel. Így tudunk az emberi szervezetet maximálisan kímélő fogászati beavatkozásokat végezni.

Kiemelt szakértelem garancia

A Sülysáp fogászaton dolgozó fogszakorvos-fogorvos kollégáink évente több alkalommal továbbképzéseken, konferenciákon fejlesztik szakmai tudásukat annak érdekében, hogy az Ön számára naprakész, korszerű megoldásokat tudjanak javasolni fogászati kezeléseik megtervezésekor.

Professzionális fogtechnikai garancia

Kizárólag olyan professzionális szakemberekkel dolgozó fogtechnikai laboratóriumokkal működünk együtt, akik biztosítani tudják azt, hogy az Önnek készült fogpótlások minőségi alapanyagokból, a legkorszerűbb technológiákkal

( CAD/CAM), kiemelt esztétikai színvonalon készülnek el.

Jótállás az elkészült fogművekre, fogtömésekre

A Sülysáp fogászaton készült fogászati beavatkozásokra garanciális jótállást biztosítunk.

A garanciális periódusok a következők:

Esztétikus tömés: 1 év garancia

Inlay, onlay: 1 év garancia

Rögzített fogpótlások ( koronák, hidak):  2 év garancia

Porcelán leplezés: 1 év garancia

Kivehető fogpótlások, fogsorok: 1 év garancia

Implantátum felépítmény: 2 év garancia

Tejfog tömése: 3 hónap garancia

Fogékszer: 6 hónap garancia

A garancia érvényességének feltételei:

• a kezelőorvos által előírt teljes körű szájhigiéniai előírások folyamatos betartása
  • A kezelőorvos által ajánlott beavatkozások elvégeztetése 60 napon belül ( Pl: fogkő eltávolítás, protézis alábélelés stb.)
  • A rögzített pótlások végleges beragasztása, illetve a kivehető pótlások végleges átadása a kezelőorvos részéről.
  • Rendszeres részvétel a kontroll vizsgálatokon ( évente, implantációs pótlások esetében 6 havonta)
  • a rendelővel szemben fennálló esetleges pénzügyi tartozások rendezése

A garancia érvényesítésének helye:

A garanciális igényeket kizárólag a Dentaform Kft. által üzemeltetett rendelőkben lehet érvényesíteni ( 2241 Sülysáp Fő u.6 )

A Dentaform Kft nem vállalja egy másik fogászati rendelőben garanciális beavatkozásként elvégzett kezelések költségeinek megtérítését.

A garancia az átadott fogpótlás, fogászati munka kijavítására, esetleges újbóli elkészítésére szól. A garancia nem vonatkozik az utazásra, szállásra, tartózkodásra, illetve az egyéb módon felmerülő ( pl. munkából kiesés) költségeire.

A Dentaform Kft kizárólag a rendelő fogszakorvosai/fogorvosai által elvégzett fogászati kezelésekre és az általuk átadott fogművekre/fogpótlásokra vállal garanciát.

Bizalomvesztés esetén Ön természetesen választhat másik kezelőorvost a rendelőn belül a garanciális beavatkozás elvégzésére.

Sajnos vannak olyan külső, általunk nem befolyásolható tényezők, amelyek kizárják a garancia érvényesíthetőségét, ezek azonban kellő gondossággal elkerülhetőek.

A garanciánk  nem terjed ki:

• Ha a fogpótlás nincs megfelelően tisztán tartva, a páciens szájhigiéniája elhanyagolt
  • a fogbél, fogágy, íny gyulladásos betegségeire és a gyökérkezeléssel kapcsolatos gyulladásos betegségekre.
  • Gyökérkezelésre. A gyökérkezelés sikere az anatómiai eltérések és egyedi variációk nagy száma miatt a leggondosabb fogorvosi beavatkozás mellett sem garantálható 100%-ban.
  • A garancia nem terjed ki, ha a fog a korábbi kezelések ( tömés, koronapreparáció illetve üreg és/vagy csonk előkészítés) következtében szorul gyökérkezelésre.
  • a nem rendeltetésszerű használatból származó károkra, mint például csontra, magra vagy kemény tárgyra történő harapás, vagy tépő mozdulattal járó héjak és koronák megfeszítése, megrepesztése.
  • a fogmű leejtéséből, beütéséből vagy más fizikai sérülésből származó károkra
  • a kezelőorvos által javasolt éjszakai szorítást könnyítő sín el nem készíttetéséből illetve nem használatából származó károkra, melyek a fog szorító mozgásából eredően a porcelán leplezés lepattanásához, sérüléséhez vezetnek.
  • a fogászati kezeléstől független betegségekből eredő károkra. A rágóapparátus megbetegedése szisztémás, fertőző és daganatos betegségek, illetve ezek kezelése miatt.
  • Balesetek, valamint ezek során történő sürgősségi beavatkozások következményeire.
  • Pszichés és egyéb mentális betegségek miatti problémák esetén
  • A páciens rövid idő alatt történő nagymértékű súlyvesztése esetén
  • Nem megfelelő táplálkozás és egyéb rossz szokások miatti problémák esetén
  • más fogorvos által részben vagy egészben végzett beavatkozásra